Sabtu, 29 Jun 2013

PERANG AKHIR ZAMAN

Tangan zionis yang dinaungi dajal sedang mempersiapkan peperangan dunia bagi menghancurkan umat Islam. Walaupun mereka sedang giat merencanakan rancangan jahat mereka terhadap umat Islam tetapi Alah juga sedang melaksanakan perancangan bagi menewaskan mereka dengan di turunkan pasukan tentera al-Mahdi yang akan memimpin pasukan umat Islam hinggalah mencapai kemenangan. 

Perlantikan Pope yang baru menggantikan Benedict dengan menggelarkan dirinya sebagai Pope Francis merujuk kepada Francis Asisi adalah satu isyarat yang jelas tentang rancangan jahat secara besar-besaran akan dilakukan keatas umat Islam. Pope Francis Asisi yang asal adalah merupakan pemimpin kristian abad ke 12 yang telah melancarkan peperangan salib terhadap umat Islam. Beliau merupakan simbol kepada tentera syaitan dan kekufuran. Presiden Israel Simon Peres menunjukkan rasa gembiranya terhadap perlantikan beliau dan telah mengatur jemputan secara rasmi untuk beliau melawat Israel pada 30hb April ini.

Dari Abu Hurairah r.a melapurkan bahawa Nabi s.a.w bersabda:

Hari Kiamat tidak akan datang sampai Rom akan mendarat di al-A'maaq atau dalam Dabiq. Suatu tentera yang terdiri daripada (tentera) terbaik dari orang-orang di bumi pada waktu itu akan datang dari Madinah (untuk melawan mereka). Ketika mereka akan menetapkan diri dalam barisan, maka Rom akan berkata: "Jangan berdiri di antara kami dan mereka (umat Islam) yang mengambil tahanan dari antara kita, marilah kita bertarung dengan mereka", dan Muslim akan berkata: "Sebenarnya, dengan izin Allah, kita tidak akan mendapatkan selain daripada anda dan dari saudara-saudara kami yang mungkin anda melawan mereka ". Mereka kemudian akan berperang dan sepertiga (bahagian) tentera akan melarikan diri, yang Allah tidak akan mengampuninya. Sepertiga (sebahagian daripada tentera). Mereka akan menerima syahid yang terbaik di sisi Allah itu, akan dibunuh dan ketiga yang tidak pernah menerima keadilan akan menang dan mereka akan penakluk Konstantinopel. Dan ketika mereka akan sibuk dalam membahagikan barang rampasan perang (di antara mereka sendiri) selepas menggantung pedang mereka pada pohon-pohon zaitun, Iblis akan menangis: Dajjal telah terjadi di antara keluarga anda. Mereka kemudian akan meninggalkan (untuk kembali ke Syria), tetapi akan menjadi sia-sia. Dan ketika mereka kembali ke Syria, ia ( Dajjal ) akan keluar saat mereka akan masih mempersiapkan diri untuk pertempuran menyusun kedudukan.
(Sahih Muslim Kitab Al-Fitan Wa Ashrat As-Sa'ah, No. 6924)

Dalam hadis diatas yang menggambarkan peristiwa tersebut secara jelas menunjukkan bahawa peperangan yang sedang berlaku di Syria merupakan benih yang sedang disemai oleh pejuang Mujahidin Syria. Kemenangan yang telah dijanjikan terhadap Mujahidin yang sedang berjuang di Syria dimana akhirnya mereka akan membersihkan bumi Syria dari sebarang kesyirikan dan kekufuran. Bermulanya perang besar akhir zaman ialah apabila pihak kristian yang didalangi oleh barat cuba mengambil alih kuasa bagi melantik pihak yang mengikut telunjuknya dan hapuskan pejuang Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin