Isnin, 17 Jun 2013

INTERNET DI MANSUHKAN DI MALAYSIA SERTA TIDAK PERLU BAYAR SETIAP BULAN SEPERTI NJOI

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya internet dapat di mansuhkan bayaran dan di beri secara percuma kepada rakyat satu malaysia dapat merasai kenikmatan percuma talian internet serta tidak perlu bayar setiap bulan seperti mana njoi malaysia tv satelite secara percuma tanpa bayaran setiap bulan.Bagi saya Kementerian Penerangan dan Komunikasi dapat memberi kemudahan internet secara percuma kepada rakyat satu malaysia dapat membebankan kepada semua rakyat satu malaysia.Sepatutnya kerajaan malaysia menerima cadangan suara rakyat malaysia.Bagi pandangan saya sekiranya internet di beri secara percuma kepada rakyat satu malaysia oleh kerajaan malaysia khas untuk rakyat satu malaysia dapat merasai kenikmatan internet secara percuma daripada kemeneterian penerangan dan komunikasi.Apabila internet di beri secara percuma oleh kerajaan malaysia sekurang-kurangnya beban rakyat malaysia sepertimana tv satelite di beri secara percuma kepada semua pelanggan astro di malaysia dan harga kereta dapat di turunkan setengah harga samalah internet di beri secara percuma kepada rakyat satu malaysia dapat merasai internet di beri secara percuma tanpa bayaran setiap bulan seperti njoi.Kementerian Penerangan dan Komunikasi dapat menerima cadangan dari rakyat malaysia mudah-mudahan kerajaan malaysia dapat terima suara rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin