Rabu, 16 Oktober 2013

KEMENTERIAN KOMUNIKASI ADALAH CELAKA DAN MUSIBAT TIDAK MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA ANTARABANGSA DI NEGARA MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola TVRO seperti negara-negara lain.Bagi saya kerajaan malaysia adalah paling zalim kerana tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Pada pendapat saya kementerian komunikasi adalah paling celaka dan musibat tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola di negara malaysia,Jika di katakan unsur-unsur lucah banyak yang boleh di dapati dalam saluran internet,handphone,VCD,Majalah dan lain-lain lagi.Bagi saya kementerian komunikasi hanya kepentingan individu astro sahaja.Bagi saya malaysia adalah paling celaka dan anak haram jaddah kementerian komunikasi dan zalim kepada rakyat malaysia tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola dengan secara yang sah.Bagi pandangan saya sesiapa yang mampu boleh membeli parabola tidak semestinya orang yang kurang mampu boleh membeli parabola dan di beri lesen dengan secara yang sah.Menteri komunikasi pun samalah juga makan gaji buta sahaja tidak membentangkan dalam parlimen,lagak dan hebat gaya sebagai seorang menteri ada kuasa dan pangkat tapi sebalik itu rakyat mengundi dan memilih pemimpin yang bertanggungjawab.Bagi saya semua jemaah menteri yang gila kuasa dan pangkat sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan diri sendiri.Bagi pandangan saya pihak kementerian komunikasi adalah sifat yang zalim dan berhati kering seperti bangsa yahudi israel.Bagi saya malaysia adalah sebuah negara celaka dan haram jadah kedarah duit rakyat malaysia.Kerajaan malaysia adalah zalim dan tidak berperikemanusiaan.Bagi saya kerajaan malaysia membela astro sahaja untuk keuntungan sesebuah syarikat astro,sepatutnya pihak kementerian komunikasi memberi peluang kepada rakyat satu malaysia melihat siaran luar negara.Jika di katakan gambar negatif banyak yang boleh di dapati melalui internet,handphone,vcd,majalah dan lain-lain lagi.Pada pendapat saya malaysia adalah sebuah negara celaka dan haram jaddah tidak boleh memberi kebebasan kepada rakyat malaysia menggunakan cakera parabola tvro di negara malaysia seperti negara-negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin