Selasa, 11 Mac 2014

ALLAH SWT PATUT DI TURUNKAN BALA DAN MUSIBAH DI NEGARA MALAYSIAL CELAKA DAN HARAM JADAH INI.

Saya sebagai hamba allah yang mulia bersyukur kepada allah kerana memberi musibah dan bala di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Walaupun saya sama taraf dengan nabi,rasul,wali dan keramat saya tetap berdoa kepada allah swt supaya negara malaysia di terima musibah seperti mana negara-negara lain.Lihatlah selama tiga bulan tidak hujan dan musim kemarau padan muka kepada rakyat malaysia barulah rasa bagaimana rakyat negara lain boleh dapat merasai kehidupan seseorang.Baru-baru ini kapal terbang yang hilang MH370 barulah rasa dan padan muka saya berasa syukur kepada allah swt kerana memberi satu musibah kapal terbang mas yang hilang baru-baru ini.Saya selalu berdoa kepada yang maha esa dan maha adil semoga allah swt di turunkan bala dan musibah di putrajaya dan kuala lumpur.di situlah pejabat menteri celaka dan haram jadah cekik kedarah duit rakyat malaysia,samalah dengan bukit aman sepatutnya penganas merempuh pesawat di bukit aman biarlah mampus semua anggota polis kerana mencekik kedarah duit rakyat dengan duit saman.Saya berdoa kepada allah swt supaya malaysia di turunkan bala dan musibah.amin.Jangan ingat diri kita hebat sangat dan jangan bangga kita kaya ada kuasa sahaja,Allah swt lebih kuasa dari hamba-hambanya.Saya suka sekiranya malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain dengan adanya ribut taufan,banjir,perang dan sebagainya,Kita lihat sebagai negara contoh iaitu afrika tidak mempunyai makanan,minuman dan pakaian berbanding dengan negara malaysia celaka,haram jadah,musibat semua adanya kemewahan serta duit yang banyak,Jikalau malaysia seperti negara afrika barulah tahu dan rasa padan muka kepada semua rakyat satu malaysia kebuluran makanan.Lihatlah air di catu kerana musim kemarau di setiap negeri selangor,melaka,negeri sembilan dan lain-lain negeri.Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan nabi,rasul,wali dan keramat bersyukur kepada allah swt kerana memberi bencana di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin