Sabtu, 26 Julai 2014

NAMA JABATAN KASTAM DI GELARKAN SEBAGAI KOTE ANAK SYAITAN TAHI ANJING MUSIBAT.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali,keramat dan cucu kepada allah swt saya juga berdoa kepada tokwan saya iaitu allah swt supaya negara malaysia celaka di turunkan bala musibah sepertimana negara-negara lain.Saya sebagai hamba allah mengelarkan nama jabatan kerajaan iaitu KASTAM di gelarkan sebagai Kote Anak Syaitan Tahi Anak Anjing Musibat.samalah dengan POLIS di gelarkan sebagai Peliak Orang Laknat Iblis Syaitan.Sebab itulah saya gelarkan nama jabatan kerajaan kerana merampas harta benda orang awam sekiranya datuk adun di lepaskan tanpa usul periksa sekiranya orang awam di periksa dengan rapi,jika adun di lepaskan tanpa di periksa.Bagi saya sebagai hamba allah yang mulia semua manusia adalah sifat yang jahat dan tamak gila kuasa dan pangkat.Cuba kita lihat dari segi kastam merampas harta benda orang awam jika badan beruniform boleh di lepaskan dan boleh bertolak ansur sekiranya orang awam tidak boleh bertolak ansur,sebagai contoh KASTAM Kote Anak Syaitan Tahi Anak Anjing Musibat rampas harta benda orang awam boleh di beri bermain mercun dan bunga api kepada anak-anak kastam,sekiranya orang awam di rampas dan tidak boleh bertolak ansur samalah dengan VIP adun di lepaskan tanpa sebarang periksa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin