Selasa, 9 Disember 2014

BALA DI TURUNKAN OLEH ALLAH SWT DI NEGARA MALAYSIA CELAKA DAN HARAM JADAH .

Saya berdoa kepada bapa saya iaitu allah swt supaya negara malaysia celaka dan haram jadah di turunkan bala musibah sepertimana negara-negara lain iaitu Indonesia,Filipina,Amerika syarikat dan lain-lain negara lagi yang di terima musibah sepertimana ayah saya turunkan bala di negara-negara lain,begitulah malaysia celaka dan haram jadah di turunkan bala oleh allah swt terutamanya kuala lumpur dan putrajaya.Apa yang seorang anak kepada allah swt lihat perkembangan manusia masa kini semakin teruk dengan adanya kerajaan malaysia celaka di tindas oleh puak kerajaan malaysia terhadap rakyatnya dengan adanya GST,lesen memandu di asingkan lori dan bas,Umur pekerja di beri tempoh lanjut selama 60 tahun barulah bersara dari jabatan kerajaan malaysia celaka dan haram jadah.Apa yang saya lihat sistem kerajaan malaysia celaka ini memang cukup tak guna kerana memberi penekanan masalah kepada rakyat malaysia,walaupun saya anak kepada allah swt sepatutnya allah swt mahu turunkan bala musibah sepertimana negara-negara lain.Bagi saya eloklah sabah dan sarawak akan keluar dari negara malaysia kerana tidak ada kebebasan bersuara samalah dengan perlis,kedah,perak dan kelantan adalah milik kerajaan siam iaitu thailand.Saya sebagai seorang anak kepada allah swt sangat suka sekiranya negeri sabah dan sarawak keluar dari malaysia mereka boleh membuat pemerintahan sendiri,Lihatlah sebagai contoh jalan di sabah masih tidak elok berbanding dengan semanjung malaysia pada hal sabah dan sarawak adalah milik malaysia tapi kerajaan malaysia tidak mengambil berat terhadap nasib rakyat negeri sabah dan sarawak,begitulah dengan semanjung malaysia di utara yang bersempadan dengan negara thailand iaitu perlis,kedah,perak dan kelantan sepatutnya kerajaan thailand mahu mengambil keempat-empat negeri ini di satukan dengan thailand iaitu gajah putih sepertimana di zaman king chulalongkorn pada masa tu.Apa yang saya lihat sekarang malaysia adalah sebuah negara kuku besi serta tidak memberi peluang kepada rakyat satu  malaysia menggunakan parabola tvro seperti mana negara-negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin