Isnin, 9 Februari 2015

MANSUHKAN PENGGUNAAN LAMPU MOTOR DI HADAPAN.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya penggunaan lampu motor di hadapan patut di mansuhkan kerana membazirkan tenaga bateri motor sahaja.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan bateri motor semua di tukar dengan yang baru,sepatutnya kerajaan malaysia perlu memikir masalah rakyat janganlah memberi penekanan kepada rakyat malaysia berpendapatan rendah memaksa rakyat malaysia.Apa yang saya cadangkan kepada kerajaan malaysia adalah untuk kebaikan bersama demi masa depan rakyat satu malaysia.Sepatutnya kerajaan malaysia boleh berfikir dengan baik dan matang apa guna lampu motor di buka sentiasa pagi dan petang bateri pun kurang dan di ganti dengan yang baru,Setahu saya lampu yang wajib di buka adalah malam dan subuh lihatlah negara-negara Laos,Kemboja,Myanmar semua buka waktu subuh dan malam sahaja malah negara malaysia sentiasa di buka selama 24 jam sehari.Bagi pandangan saya kerajaan malaysia adalah zalim dan tidak memikir masa depan dan masalah rakyat satu malaysia hanya memikir diri sendiri sahaja.Pada pandangan saya sepatutnya kerajaan malaysia patut di mansuhkan penggunaan lampu motor di hadapan dan tidak perlu di gunakan di negara malaysia.Saya berharap agar kerajaan malaysia berfikirlah masalah rakyat malaysia yang berpendapatan rendah bagi orang kaya tidak perlu risau bagi rakyat malaysia yang miskin dan berpendapatan rendah patut dan wajib berfikir terutamanya kepada semua jemaah menteri di malaysia .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin