Khamis, 10 Disember 2009

ARTIS SEKARANG MENGIKUT BUDAYA BARAT DAN TIDAK MENGIKUT ADAT MELAYU

Saya sebagai peminat artis pelakon berharap kepada artis-artis supaya kurangkan pemakaian seksi,tayangan gambar yang tidak bermoral adakan gambar yang lebih baik dan menarik untuk msyarakat malaysia.Saya sebagai rakyat malaysia hanya memberi pendapat serta luahan sahaja,Itu terpulanglah kepada pihak yang tertentu.Jika hendak sama seperti gambar p.ramlee payah kerana aruah p.ramlee kebanyakkan filem yang menonjolkan kepada penonton banyak cerita kesedihan dan lucu lawak jenaka berbanding filem sekarang tidak masuk akal serta tidak faham.Saya tidak mengata atau kutuk kepada sesiapa pun dan saya tidak berniat pun kepada artis berkenaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin