Selasa, 1 Disember 2009

ADAKAN SIARAN TV KHAS BAHASA ASING MELALUI SALURAN TV MALAYSIA

Saya dengan ini sebagai rakyat malaysia meluahkan serta membincangkan kepada pihak penyiaraan tv supaya adakan siaran tv tambahan seperti bahasa arab,thai,russia,francis dan lain-lain bahasa lagi di saluran tv malaysia.Saya sebagai rakyat malaysia mencadang serta memberi pandangan saya kepada pihak yang tertentu,itu terpulang kepada pihak yang berkenaan.Saya berharap kepada pihak penyiaraan RTM supaya adakan bahasa asing tv malaysia seperti di china,mereka ada juga siaran CCTV arab,rusia,francis dan lain-lain bahasa.Saya berharap supaya cadangan saya dapat di terima oleh semua pihak dan satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin