Jumaat, 27 November 2009

BENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA

Saya sebagai rakyat malaysia ingin membeli dan memasang parabola seperti rakyat negara lain tidak sepatutnya pihak kementerian telekomunikasi membuat undang-undang seperti ini.Bagi pandangan saya tidak sepatutnya kementerian telekomunikasi membuat undang-undang seperti ini,Saya tidak sokong undang-undang seperti ini.Jika boleh berikan kelonggaran kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola di samping itu saya berharap Dato Utama Rais yatim membenarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola pada tahun 2011.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin