Khamis, 12 November 2009

KATA-KATA ALUAN SEBELUM MEMULAKAN UCAPAN DI HALAMAN BLOG

BISMILLAH-HIRRAH-MA-NIRRAHIM.

Assalamualaikum,Selamat Sejahtera dan Salam Satu Malaysia.

Saya mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang sudi menyokong saya di dalam halaman blog saya mengenai isu parabola.Di samping itu saya juga mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang sudi melayari laman blog saya.Saya berasa sungguh gembira kerana ada yang menyokong saya berkenaan isu parabola.Saya mengucapkan ribuan jutaan terima kasih kepada anda semua yang melayari blog saya serta sokongan anda kepada saya.Di samping itu saya juga meminta ampun dan maaf sekiranya ada kesilapan saya kepada anda semua dari segi bahasa,pertuturan di dalam blog saya yang kurang memuaskan serta yang boleh menyinggung perasaan jiwa hati anda.Saya berharap kepada anda semua semoga kejayaan kita dapat di laksanakan oleh kerajaan serta memberi peluang kepada rakyat satu Malaysia untuk menikmati rancangan-rancangan menarik secara langsung melalui satelite parabola.Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua tidak kira bangsa,agama serta budaya satu malaysia yang menyokong saya.Saya juga terhutang budi kepada anda semua yang menyokong saya berkaitan isu parabola.

Sekian Terima Kasih,


SATU MALAYSIA SATU NEGARA,
SATU BAHASA SATU WAWASAN,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin