Jumaat, 20 November 2009

MANSUHKAN TEMUDUGA

Saya bercadangkan kepada pihak yang berwajib supaya batalkan atau mansuhkan temuduga kerana kebanyakkan tidak dapat peluang pekerjaan di samping itu kebanyakkan rakyat asing dapat kerja dengan begitu senang tanpa temuduga.Bagi saya sekiranya temuduga tidak di mansuhkan jika boleh selepas temuduga ambil dengan secara yang terus tanpa tunggu esok,lusa atau sebagainya jika boleh ambil secara terus selepas temuduga.Saya berharap kepada pihak kementerian dapat di pertimbangkan cadangan saya ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin