Ahad, 22 November 2009

SEMOGA BERJAYA PERMINTAAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA

Kita sebagai rakyat satu malaysia menyuarakan kepada pihak kementerian telekomunikasi supaya di beri lesen secara yang sah di negara ini untuk menggunakan parabola di malaysia.Supaya permohonan kita dapat di beri oleh pihak telekomunikasi dengan memberi lesen secara yang sah.Walau bagaimanapun kita sebagai rakyat malaysia ada hak untuk menyuarakan kepada kementerian penerangan dan telekomunikasi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin