Isnin, 23 November 2009

BENARKAN GURU MEROTAN PELAJAR YANG BERMASALAH DISPILIN

Saya memang setuju sekiranya pihak kementerian pendidikan membenarkan guru merotan kerana kebanyakan pelajar -pelajar sekolah tidak menghormati guru serta melawan,Bagi pandangan saya sekiranya di beri kebenaran untuk merotan pelajar yang bermasalah dispilin serta yang melawan guru,Bagi saya pihak kementerian harus mengambil serious mengenai masalah ini.Kita sebagai menteri pendidikan harus mengambil langkah-langkah masalah sosial,jenayah dan sebagainya.Pihak kementerian harus mengambil satu jalan untuk menyelesaikan mengenai masalah ini,supaya tidak berulang lagi pada masa yang akan datang.Saya berharap supaya cadangan saya ini dapat di terima oleh menteri pendidikan dan masyarakat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin