Rabu, 25 November 2009

CHIN PENG TIDAK LAYAK PULANG KE MALAYSIA.

Saya sebagai perajurit tentera wataniah tidak sokong chin peng pulang ke malaysia kerana chin penglah yang merosakan negara serta ketenteraman awam seperti membunuh,membakar rumah,seksa dan sebagainya.Bagi saya chin peng harus hukuman yang lebih berat dan setimpal kerana perbuatannya adalah salah satu jenayah perang.Saya memang sokong sekiranya kerajaan tidak terima chin peng pulang ke Malaysia.Saya berharap kepada pihak kementerian supaya tidak dapat menerima chin peng pulang ke malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin