Selasa, 24 November 2009

MALAYSIA SEBAGAI NEGARA YANG MAJU DAN MAKMUR

Saya sebagai rakyat malaysia bersyukur kepada Allah S.W.T kerana memberi nikmat kepada kita negara yang maju dan makmur,Saya bersyukur kepadanya kerana makanan,tempat tinggal yang begitu mewah berbanding dengan negara-negara yang lain daif dan kesusahan kehidupan mencari sesuap nasi hanya sehelai sepinggang sahaja serta makanan meminta bantuan kepada orang lain.Saya berasa sungguh simpati dan berasa sedih kepada negara-negara yang miskin yang mengharapkan bantuan dari negara lain.Kita sebagai hambanya bersyukur kepada Allah S.W.T negara kita maju dan makmur serta boleh bercampur gaul antara kaum dan etnik di malaysia.Negara kitalah sebagai negara yang maju dan makmur menjelang 2020.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin