Selasa, 17 November 2009

SEPATUTNYA KERAJAAN HARUS MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA SATELLITE.

Saya sebagai rakyat malaysia meluahkan perasaan saya kepada pihak telekomunikasi supaya di benarkan menggunakan parabola di setiap kediaman,Saya memang berminat untuk membeli parabola kerana saya juga membayar hasil cukai kepada kerajaan dan mengundi serta memilih pemimpin,Bagi saya sepatutnya menteri memberi jawapan kepada rakyat dengan secepat yang mungkin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin