Ahad, 22 November 2009

ARTIS SEKARANG TIDAK MENGIKUT SYARIAT ISLAM

Kebanyakkan artis kita sekarang terikut dengan budaya barat seperti Fazura,Fasha Sandha,Rosnah Mad Aris dan lain-lain.Kita sebagai pelakon mengikut adab resam masyarakat melayu dan ugama islam,Bukan artis tidak boleh memakai pakaian yang moden tapi ikut syariat islam kita bukan negara barat.Komen saya memang artis malaysia memang kurang elok dan kurang sesuai sepatutnya artis kita memakai pakaian yang boleh menutupkan aurat kita.Sebagai artis menonjolkan tauladan tingkah laku yang baik untuk generasi muda,sekiranya artis menunjukkan sikap kepada generasi muda bagaimana anak muda hendak menonjolkan tingkah laku yang baik?.Terutamanya sikap diri kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin