Jumaat, 20 November 2009

KERAJAAN PERLU BERTIMBANG RASA KEPADA MASYARAKAT SATU MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia berharap kepada semua menteri-menteri memberi peluang kepada rakyat satu malaysia yang berbilang kaum dan etnik untuk menonton rancangan melalui siaran tv parabola.Saya juga memang berminat membeli parabola kerana saya khuatir negara kita belum di luluskan lagi.Walaupun negara kita sudah merdeka dan mencapai era yang baru serta wawasan 2020,negara kita sudah membangun dengan pesat dengan adanya teknologi yang canggih.Walaupun saya sebagai rakyat ingin membeli parabola seperti negara-negara lain,sepatutnya pihak kementerian telekomunikasi memberi kelonggaran kepada rakyat malaysia untuk menonton rancangan-rancangan yang menarik menerusi parabola.Saya berharap kepada pihak berwajib dapat memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola di malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin