Selasa, 24 November 2009

BATALKAN VISA ATAU TAMATKAN TEMPOH PERKERJA ASING KE MALAYSIA

Merujuk perkara di atas batalkan visa atau tamatkan tempoh pekerja asing ke malaysia di sebabkan negara kita malaysia semakin ramai dan tidak mempunyai peluang pekerjaan,sementara itu kebanyakan pihak majikan masih mengambil warganegara asing berkerja di malaysia sama ada visa atau pun tidak serta tidak mempunyai dokumen perjalanan yang sah.Sepatutnya pihak kementerian mahu membuat satu sekatan atau halangan kepada warganegara asing yang berkerja di malaysia,tidak membenarkan rakyat warga negara asing berkerja di malaysia.Bagi saya pihak kementerian harus memainkan peranan yang penting kerana rakyat kita semakin bertambah dan tidak mempunyai peluang pekerjaan.Saya juga berharap kepada pihak kementerian sumber manusia supaya dapat di kurangkan lagi pengambilan perkerja asing ke malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin