Khamis, 19 November 2009

MENGGUNAKAN TV BOOSTER DAPAT KURANG JELAS SIARAN TV THAI.

Saya meminta jasa baik kepada telekomunikasi supaya di beri peluang kepada rakyat satu malaysia untuk menggunakan parabola kerana di rumah saya dapat siaran tv thai tapi kurang jelas menggunakan tv booster sahaja jadi saya sebagai rakyat malaysia ingin membeli parabola untuk mengambil siaran tv thai,indonesia,brunei,kemboja,Arab saudi,iran,Qatar,Palestine.Saya berharap agar pihak telekomunikasi dapat memberi peluang kepada rakyat satu malaysia yang berbilang kaum dan etnik dapat menikmati rancangan-rancangan yang di gemari oleh setiap penonton menggunakan parabola.Justeru itu saya sebagai rakyat malaysia meminta kepada anda semua menyuarakan kepada kerajaan supaya di beri lesen secara yang sah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin