Selasa, 24 November 2009

TERIMA KASIH KEPADA ANDA YANG MELAYARI BLOG SAYA

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,Sawatdikap dan Salam Satu Malaysia.
Saya dengan ini mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang melayari laman blog saya,Saya berasa sungguh gembira dan berasa berseronok kerana semakin ramai peminat blog yang melayari laman blog saya.Saya juga berasa syukur kepada Allah S.W.T kerana saya di terima oleh peminat setia blog saya semakin banyak dan bertambah.Sekian Terima Kasih di atas sokongan anda kepada saya.Semoga allah di limpahi serta memurahkan rezeki kepada anda semua.Saya minta kerjasama anda semua supaya blog saya ini di terima oleh semua pihak serta satu malaysia.
BERSATULAH KITA TEGUH,BERCERAI KITA ROBOH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin