Rabu, 25 November 2009

ANAK-ANAK MUDA SEKARANG MUDAH TERPENGARUH DENGAN GEJALA NEGATIF

Saya sebagai rakyat yang bermasyarakat di malaysia mengambil berat mengenai masalah anak-anak muda sekarang dengan tingkah laku,gaya dan lain-lain.Saya berasa sedih kerana kebanyakan anak-anak muda ini adalah satu bangsa dan seagama dengan kita.Saya berasa hampa kerana anak-anak muda tidak ada pegangan agama dengan secukupnya,bebas minum arak,bergaul antara lelaki dan perempuan dalam kawasan yang gelap.Kita sebagai manusia dan beragama islam harus mengambil satu tindakan terhadap anak-anak muda yang terlampau bebas merempit,minum arak,sosial dan sebagainya.Ingatlah anak bangsa kita yang gelap serta merosakkan masa depan mereka sekiranya pihak tidak mengambil tindakan oleh pihak jabatan agama islam.(JAKIM).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin