Jumaat, 20 November 2009

SAYA MENYOKONG DENGAN SEPENUHNYA SEKIRANYA KERAJAAN MEMBERI KELONGGARAN KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia menyokong dengan sepenuhnya sekiranya di beri kelonggaran undang-undang untuk memasang parabola dengan secara yang sah di negara ini.Saya sebagai anak malaysia ingin membeli parabola seperti rakyat negara-negara lain iaitu Thailand,Indonesia,Kemboja,Arab dan lain-lain negara.Sekiranya kerajaan memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola dengan secara yang sah.Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada kerajaan malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin