Sabtu, 21 November 2009

RAKYAT MALAYSIA HARUS BERSUARA KEPADA KERAJAAN MALAYSIA

Kita sebagai rakyat malaysia harus bersuara kepada kerajaan mengenai masalah mengenai isu yang hangat,Kita sebagai rakyat wajib membincangkan dengan secara yang baik.Kita tidak boleh merusuh atau merosakkan harta benda dan lain-lain.Bagi pandangan saya sepatutnya rakyat haruslah berfikiran rasional kerana tidak boleh membuat sesuka hati serta merosak harta benda awam,Kita sebagai rakyat membawa isu ini kepada pihak atasan.Walaupun kita sebagai rakyat ada hak untuk menyuarakan kepada kerajaan malaysia berkaitan isu yang hangat,membawa bincang dengan secara yang baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin