Rabu, 4 Mac 2015

PADAN MUKA NEGARA MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH SEPERTIMANA NEGARA-NEGARA LAIN.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah.Saya juga sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi cuaca yang sangat panas kepada semua rakyat malaysia dengan panas terik dan tiada hujan,saya gemar sekiranya negara malaysia celaka di turunkan bala oleh tokwan saya iaitu allah swt kepada umat islam dan bukan islam saya juga sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah barulah tahu dan padan muka rasa bagaimana negara-negara lain dapat merasai satu kenikmatan bala musibah kepada umat islam dan bukan islam di negara malaysia celaka dan haram jadah.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah dan saya gemar sekiranya negara malaysia celaka di jadikan musim kemarau sepertimana negara afrika selatan hanya bantuan dari luar negara sahaja yang menerima bantuan makanan dari seluruh dunia.Saya juga berdoa semoga tokwan saya menurunkan bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah ini sepertimana negara afrika dan indonesia yang menerima musibah paling dahsyat sekali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin