Khamis, 3 Jun 2010

MENGAPA MASYARAKAT MELAYU PANDANG SERONG KEPADA MASYARAKAT SIAM PERUT HIJAU.

Saya sebagai keturunan thai berasa kecewa kenapa masyarakat melayu pandang serong kepada masyarakat siam,Saya pun berasa hairan kenapa sikap orang melayu pandang siam begitu rendah.Bagi saya china pun hati kering juga seperti contoh semasa komunis rampas segala makanan,benda dan bakar kawasan petempatan awam tidak sepatutnya masyarakat melayu mengata siam perut hijau.Bagi pandangan saya sepatutnya masyarakat melayu mahu bersatu antara satu sama lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin