Isnin, 28 Jun 2010

SEPATUTNYA YAHUDI DI HAPUSKAN DALAM PETA DUNIA.

Bagi saya memang saya sokong sekiranya kerajaan tehran menghapuskan yahudi di dalam peta dunia,saya sebagai rakyat thai malaysia memang saya sokong tehran dapat menghapuskan yahudi.Bagi pandangan saya yahudi tidak harus di beri muka,sebagai contoh presiden tehran iaitu ahmad ni nijad berkata sepatutnya yahudi tidak harus ada di permukaan bumi.Walaupun saya sebagai rakyat malaysia saya memberi sokongan kepada presiden tehran,sebagai negara islam yang berani untuk menentang kekejaman zionis israel.Bagi pandangan saya negara tehran yang berani berbanding dengan negara-negara islam yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin