Selasa, 24 Ogos 2010

ADAKAN SATU SEKATAN TERHADAP RAKYAT ASING YANG MASUK KE NEGARA MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat memberi pendapat supaya pihak berwajib dapat mengadakan satu sekatan terhadap warga negara asing yang datang ke malaysia terutamanya rakyat cina,filipina,indonesia dan lain-lain negara yang datang secara haram dan juga mengambil kesempatan menjadi gro dan menyalahkan guna pas lawatan sosial.kebanyakan rakyat negara asing yang datang ke malaysia tidak mempunyai pas serta pasport antarabangsa dan berkerja secara haram.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin