Isnin, 16 Ogos 2010

SOKONGAN KEPADA KERAJAAN SUPAYA ADAKAN HUKUMAN GANTUNG SAMPAI MATI TERHADAP PESALAH YANG SUKA MEMBUANG BAYI.

Saya memang sokong kepada kerajaan malaysia supaya lebih ketatkan lagi undang-undang yang membuang bayi di malaysia.Saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan thai supaya lebih ketatkan lagi undang-undang hukuman ini,supaya memberi satu kesedaran kepada generasi muda terutamanya remaja.saya amat kasihan kepada bayi yang tidak berdosa yang begitu kejam sekali.Saya sokong kepada Dato Sharizat memberi satu cadangan kepada kerajaan supaya adakan hukuman yang lebih ketat lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin