Jumaat, 30 April 2010

PIHAK BERKUASA HARUS MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT MALAYSIA UNTUK MEMBUAT DEMOSTRASI SECARA AMAN DAN DAMAI.

Saya sebagai rakyat malaysia tidak berpuas hati di atas sikap pihak berkuasa tidak memberi peluang kepada rakyat untuk membuat satu demostrasi.Bagi pandangan saya sepatutnya pihak berkuasa memberi peluang kepada rakyat malaysia untuk membuat demostrasi secara yang aman,ini tidak sekiranya rakyat membuat demostrasi kena tangkap dan mengambil tindakan,Bagi pendapat saya negara malaysia adalah negara demokrasi sepatutnya pihak berkuasa memberi kebebasan untuk rakyat menyuarakan kepada kerajaan,Saya sebagai rakyat malaysia ingin membuat demotrasi secara yang aman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin