Sabtu, 7 April 2012

KERAJAAN MALAYSIA HARUS MEMBENARKAN RAKYAT MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi satu cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya dapat membenarkan rakyat malaysia menggunakan parabola antarabangsa di malaysia.Bagi saya tidak sepatutnya kerajaan membuat undang-undang seperti ini berilah peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara malaysia.Bagi pandangan saya kerajaan malaysia adalah zalim dan tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia menonton siaran dari luar negara.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan rumah menteri ramai yang menggunakan parabola kenapa rakyat tidak boleh menggunakan parabola pada hal rakyat juga membayar hasil cukai kepada kerajaan?.Kebanyakkan masyarakat cina ramai yang pasang parabola,sepatutnya kerajaan memberi peluang kepada rakyat satu malaysia melihat siaran dari luar negara seperti negara-negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin