Khamis, 29 Mac 2012

MANUSIA ADALAH BERHATI SYAITAN DAN TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi satu mukadimah manusia adalah sifat syaitan kerana tidak takut perintah Allah swt.Cuba kita lihat baru-baru ini kes pembunuhan yang kejam membakar kanak -kanak yang tidak berdosa manusia seperti ini tergolong dari syaitan laknatullah samalah juga seperti merogol,pembuangan bayi dan maksiat ini adalah satu amalan syaitan kepada manusia.Bayangkan sejak Nabi Adam as turun ke bumi ini adalah angkara syaitan memujuk nabi adam supaya memakan buah tapi allah swt larang nabi adam memakan buah,apabila nabi adam memakan buah maka dengan itu allah swt pun turunkan nabi adam ke bumi.Saya juga berasa kasihan kepada nasib keluarga di rang yang di bunuh dengan kejam,bagi pandangan saya sepatutnya orang yang di bunuh dan membakar di rang mahu di balas balik dengan membakar semula tubuh badan bagaimana perasaan kesakitan ini tidak pihak kerajaan menghukum gantung sepatutnya orang mahu di balas balik serta membakar semula barulah tahu kesakitan yang di hadapi olehnya.Cadangan saya ialah mesti di balas balik dan membakar tumbuh badannya balik.Itulah yang di katakan manusia yang berhati syaitan dan iblis serta tidak berasa takut hukum allah swt apa yang telah di berikan oleh keterangan dalam hadis ayat-ayat suci al quran tidak mengambil berat mengenai hukum-hukum allah.Manusia tidak akan terlepas segala dosa-dosa yang di lakukan oleh manusia di bumi dan akan di balas balik oleh allah swt semasa hari akhirat nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin