Rabu, 21 Mac 2012

KIAMAT AKAN TIBA TIDAK LAMA LAGI.

Saya sebagai rakyat malaysia memang suka kiamat dan saya juga berdoa setiap hari bilakah Allah swt hendak hancur bumi ini.Saya lebih suka sekiranya dunia ini kiamat biar bumi hancur dengan lebur dan manusia lari bertempiaran.Bagi pandangan saya kiamat pasti akan tiba sebagai umat islam kita tidak boleh teka dengan tepat.Allah SWT maha pengasih dan maha penyayang dialah megetahui segala-galanya.Saya juga bersembayang kepada Allah SWT supaya dunia ini hancur dengan lebur iaitu kiamat.Apabila kedatangan kiamat barulah manusia di dalam bumi tahu bertapa kuatnya kuasa allah swt kepada umat islam.Saya juga memang suka dunia ini kiamat biar hancur segala bukit bakau,gunung ganang dan lain-lain lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin