Khamis, 29 Mac 2012

ADAKAN SIARAN KHAS RADIO UNTUK PELAJAR UNIVERSITI.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin menyuarakan kepada kerajaan malaysia supaya adakan satu siaran khas untuk pelajar-pelajar universiti yang berminat menjadi seorang juru acara radio.Bagi saya kebanyakkan siaran radio di Thailand adalah siaran dari universiti thailand.Sekiranya adanya siaran radio khas untuk pelajar-pelajar universiti sekurang-kurangnya pelajar tidak berasa malu dan tidak berasa segan silu menjadi seorang DJ radio apabila tamat seisi latihan nanti.Kerajaan malaysia harus memperuntukkan bangunan untuk mengadakan tapak kawasan stesen radio khas untuk pelajar-pelajar yang berminat menjadi seorang dj radio.Bagi saya sekiranya adanya siaran radio dari universiti semua pelajar dari seluruh semanjung boleh dapat menerima dan mendengar siaran radio khas untuk universiti maknanya semua universiti boleh menerima frenkuensi siaran radio tersebut.Saya harap agar kementerian penerangan dan komunikasi dapat membina satu tapak kawasan khas untuk mendapat siaran radio khas dari suara pelajar universiti sebelum mencapai 2020.Bagi pandangan saya kerajaan malaysia harus mempertingkat lagi mutu siaran,pembangunan,ekonomi dan lain-lain lagi.Semoga dapat perhatian dari semua pihak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin