Sabtu, 24 Mac 2012

ADAKAN SIARAN RADIO KHAS UNTUK AGAMA ISLAM 24 JAM.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada Jabatan Agama Islam supaya adakan siaran radio khas agama islam selama 24 jam.Saya cadangkan supaya  JAKIM dapat memberi satu pretasi siaran radio malaysia yang berbentuk hal-hal agama islam.Saya harap kementerian penerangan dan komunikasi dapat mengadakan siaran radio khas yang berbentuk agama.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan siaran radio malaysia banyak siaran 24 jam kenapa radio agama islam tidak mengadakan siaran 24 jam?.Cuba kita lihat di thailand walaupun mereka majoriti yang beragama buddha tapi kebanyakkan ada siaran khas agama buddha bahkan kita sebagai negara islam tapi siaran ugama islam tidak ada siaran selama 24 jam.Saya berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima cadangan dari suara rakyat.Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada JAKIM sekiranya ada siaran radio 24 jam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin