Khamis, 29 Mac 2012

ADAKAN SIARAN RADIO KHAS UNTUK PELAJAR UNIVERSITI.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada pihak kementerian penerangan dan komunikasi supaya adakan satu siaran radio khas untuk pelajar-pelajar universiti dapat mendengar siaran dari suara pelajar.Apa yang saya lihat di thailand kebanyakkan semua pelajar dapat mendengar berita dari pelajar universiti.Justeru itu saya minta kepada pihak kementerian penerangan supaya adakan siaran radio khas untuk pelajar-pelajar universiti serta sekolah menengah.Bagi saya sekiranya ada siaran radio sekurang-kurangnya ada pelajar boleh menjadi sebagai wawancara atau dj radio.Sepatutnya kerajaan malaysia mahu adakan satu siaran radio khas kepada pelajar-pelajar universiti atau di peringkat sekolah menengah,kerajaan harus memilih sekolah sebagai tempat pusat radio di seluruh malaysia samalah dengan universiti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin