Selasa, 3 Disember 2013

PADAN MUKA RAKYAT SATU MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai berasa syukur kepada tuhan yang maha esa dan maha adil dengan limpahnya allah swt turunkan bala di malaysia terutamanya di negeri pahang,terengganu,kelantan dan johor.Alhamduliah syukur kepada allah swt kerana memberi musibah kepada semua rakyat negeri pahang,kelantan,terengganu dan johor yang dapat rasa menikmati bencana alam iaitu banjir.Padan muka kepada semua negeri pahang,terengganu,kelantan dan johor rasalah bagaimana dengan rakyat negara lain dapat rasa bencana alam.Saya lebih suka sekiranya kuala lumpur dan Putrajaya celaka dan haram jadah dapat menerima bencana seperti negeri-negeri lain yang menerima bala musibah .Padan muka negara malaysia celaka dan haram jadah ini allah swt turunkan bala kepada hamba-hambanya yang tidak sedarkan diri barulah rasa dan padan muka kepada semua rakyat satu malaysia dapat menerima musibah,segala harta benda rosak seperti kereta,perkakas dan lain-lain lagi.Ini baru allah swt turunkan bala musibah banjir tidak termasuk sekali bala musibah seperti mana negara filipina taufan haiyan habis semua rumah rosak dan penduduk semua kena berpindah,Tapi saya berdoa kepada allah swt supaya bumi celaka dan haram jadah ini di kiamatkan dengan secepat yang mungkin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin