Ahad, 6 Julai 2014

SEPATUTNYA ALLAH SWT TURUNKAN BALA MUSIBAH DI MALAYSIA SEPERTIMANA DI ARAB SAUDI JEDDAH.

 
 
Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali,keramat dan cucu kepada allah swt saya juga berdoa semoga negara malaysia celaka di terima musibah sepertimana di jeddah arab saudi,Bagi saya negara malaysia adalah sebuah negara celaka dan haram jadah.Sepatutnya allah swt di turunkan bala musibah di negara malaysia celaka ini seperti di jeddah arab saudi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin