Ahad, 27 Julai 2014

PADAN MUKA ANGGOTA POLIS CELAKA YANG MAMPUS DI MABUL SABAH BIARLAH RASA BAGAIMANA POLIS MENYAKITI HATI PERASAAN TERHADAP MASYARAKAT.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali,keramat dan cucu kepada allah swt saya berdoa kepada tokwan saya iaitu allah swt supaya negara malaysia laknatullah di turunkan bala musibah kepada umat-umat islam yang tidak sedarkan diri sepertimana anggota polis yang mampus di mabul sabah baru-baru ini di tembak oleh puak penganas,biarlah rasa bagaimana perasaan orang awam yang polis menyakiti kepada masyarakat selama ini dengan lagak sombong,bongkak,riak dan ego,Saya sebagai hamba allah yang mulia bersyukur kepada allah swt kerana memberi petunjuk kekuasaanmu  kepada umat islam yang tidak sedarkan diri sanggup menerima rasuah,menyalahguna kuasa kepada orang awam,saman dan lain-lain,Bagi saya eloklah polis malaysia mampus kerana sikap kurang ajar dan biadap tidak menghormati masyarakat biarlah rasa bagaimana perasaan hati orang awam,jangan ingat kita baik sangat dan halim boleh masuk ke syurga belum tentu lagi allah hendak berikan kepada hamba-hambanya,samalah dengan anggota polis yang mampus di mabul sabah baru-baru ini biarlah rasa dan masuk kedalam api neraka jahanam.Kita sebagai umat islam kena ingat apa yang kita lalkukan selama ini dengan dosa-dosa memakan duit rasuah,rampas harta benda orang,menyalah guna kuasa kepada orang awam,menyombong berlagak riak dan ego apabila memakai pakaian polis dengan lagak sombong,Kita perlu ingat setakat mana yang boleh berlagak kaya dan pangkat suatu hari nanti akan mati juga.Walaupun saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan nabi,rasul,wali,keramat dan cucu kepada allah swt saya juga tidak pernah sombong dengan sesiapa pun,saya juga menolong orang-orang yang susah fakir miskin dan memberi bantuan kepada anak-anak yatim piatu,samalah dengan UMNO di gelarkan sebagai Ular Makan Najis Orang suka penipu kepada rakyat dan memberi kata-kata yang manis pada hal apa kehendak rakyat semua tidak boleh di tunaikan janji hanya kepentingan peribadi sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin