Jumaat, 8 Ogos 2014

BANGUNAN KEDUTAAN ISRAEL PATUT DI BOM SEPERTIMANA YAHUDI MEMBUNUH RAKYAT PALESTINE YANG TIDAK BERDOSA.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali,keramat dan cucu kepada allah swt saya menyeru kepada semua umat islam di serata dunia marilah kita bersatu dan menentang kezaliman yahudi laknatullah celaka ini,Saya sebagai hamba allah berharap  kepada semua umat islam di serata dunia bersatu menentang kekezaliman yahudi terhadap palestine yang tercinta.Pada pendapat hamba yang mulia sepatutnya bangunan kedutaan israel dan tempat amal ibadat yahudi patut di bakar dan di bom sepertimana negara yahudi membunuh rakyat palestine yang tidak berdosa dan menembak masjid palestine patut kita balas balik dengan menembak masjid membakar kitab yahudi sepertimana yahudi membakar al quran al karim.Allahukhabar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin