Ahad, 24 Ogos 2014

CELAKA MALAYSIA KERAJAAN CEKIK KEDARAH DUIT RAKYAT MALAYSIA.MALAYSIA ADALAH SALAH SATU SEBUAH NEGARA YAHUDI DAN ISRAEL.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan nabi rasul,wali,keramat dan cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil tujuan saya adalah untuk menceritakan kepada anda semua bahawa umat islam sekarang sudah lupa kepada agama dan ajaran islam dengan berebut harta,pangkat dan gila kuasa kita lihatlah sekarang kebanyakan semua pemimpin tidak memikir masa depan rakyat samalah dengan orang kaya dengan orang miskin tidak boleh bercampur sekali begitulah dengan parabola tvro semua di beri kepada maha firaun iaitu sultan dan menteri manakala rakyat biasa tidak boleh menggunakan cakera parabola tvro hanya menggunakan astro dan njoi,Bagi saya malaysia adalah sebuah negara celaka dan syaitan cekik kedarah duit rakyat malaysia pada hal rakyat malaysia membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia celaka anak haram jadah malaysia.Pada pendapat hamba allah yang mulia ini negara malaysia adalah sebuah negara yahudi dan israel,begitu kejam sekali membunuh rakyat palestine yang tidak berdosa samalah dengan negara malaysia celaka haram jadah ini kerajaan malaysia cekik kedarah duit rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin