Sabtu, 16 Ogos 2014

YAHUDI PATUT DI HAPUSKAN DARI PETA DUNIA DAN PATUT DI BOM PEJABAT KEDUTAAN ISRAEL DI SELURUH DUNIA DAN TEMPAT AMAL IBADAT YAHUDI PATUT DI BAKAR SEPERTIMANA YAHUDI MEMBAKAR AL QURAN DAN MENEMBAK MASJID.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,wali,nabi,keramat dan cucu kepada allah swt saya menyeru kepada umat islam serata dunia kita bersatu dan menentang yahudi laknatullah celaka yang membunuh orang-orang yang palestine yang tidak berdosa,Kita sebagai umat islam patut bersatu dan menentang kekejaman yahudi dan amerika yang membunuh penduduk islam di negara palestine laknattullah celaka.Bagi pandangan hamba allah yang mulia ini sepatutnya umat islam patut di bom kedutaan israel di serata dunia,Saya sebagai hamba allah yang mulia berharap agar umat islam dapat bersatu dan menentang kezaliman yahudi laknattullah celaka ini.Saya sebagai hamba allah yang mulia amat bersimpati dan kasihan kepada rakyat palestine yang tidak berdosa mati di tangan yahudi.Saya menyeru kepada umat islam seluruh dunia marilah kita bersatu dan menentang kekejaman yahudi laknattullah ini,Bagi saya sepatutnya yahudi di bunuh dan di bakar tempat amal ibadat yahudi sepertimana mereka menembak masjid dan membakar al quran al karim,Bagi hamba allah yang mulia sepatutnya kedutaan israel patut di bom.Askar yahudi patut di balas balik dengan menembak dan membakar tempat amal ibadat yahudi celaka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin