Jumaat, 23 Oktober 2015

BARISAN NASIONAL DAN PAKATAN RAKYAT ADALAH CELAKA DAN HARAM JADAH PENIPU KEPADA SEMUA PENGUNDI NEGARA MALAYSIA CELAKA.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai berdoa semoga parti BN atau di gelarkan sebagai Babi Najis kalah pada piliharaya yang akan datang.Kita sebagai rakyat malaysia lihatlah parti BN Babi Najis selama mana pun memerintah negara malaysia celaka pasti ada semua pemimpin makan duit rakyat sebagai contoh 1MDB samalah dengan Tun Mahathir di gelarkan sebagai Dajal Musibat dia sudah kaya zaman dia memimpin dahulu seperti mana kezaliman maha firaun yang di laknat oleh allah swt.Jangan ingat kita baik sangat semuanya ada kejahatan sepertimana pemimpin yang memerintah negara malaysia.Bagi saya apa yang saya lihat sekarang era najib banyak bala dan musibah di turunkan bala oleh allah swt di negara malaysia celaka dan haram jadah ini dengan adanya cas cukai kepada rakyat GST,merampas harta benda orang awam dan lain-lain lagi.Kita sebagai rakyat malaysia lihat sekarang apa sudah jadi negara malaysia celaka ini dengan ada pesawat mas dua kapal terbang yang telah musnah iaitu Mh 370,Mh 17 di tembak jatuh oleh puak pemisah Ukraine dan air asia yang jatuh di lautan sulawesi indonesia.Sebagai umat islam kita lihat sendiri apa yang berlaku di negara malaysia celaka ini.Apa yang saya lihat sekarang pemimpin barisan nasional memakan duit rakyat samalah dengan Tun Mahathir pada era zamannya sepertimana maha firaun tidak boleh bersuara dan barang siapa yang bersuara di tangkap ke dalam ISA apabila zaman era Najib Razak sekarang semua di persalahkan pada hal sama juga era tun mahathir seperti firaun yang di laknat oleh allah swt.Saya tidak masuk mana-mana belah pihak pun tapi cara pemerintahan barisan nasional adalah zalim dan tindas rakyat malaysia kita lihatlah sendiri dengan mata kita semua,apa yang di perintah oleh kerajaan Babi Najis adalah zalim dan tidak memikir masa depan rakyat malaysia mahupun pihak pakatan rakyat apabila menang suara rakyat di ketepikan dan tidak di endahkan lagi.

1 ulasan:

  1. ORANG YG KATA MACAMTULAH YG PALING CELAKA. MUDAH MUDAHAN ALLAH MATIKAN KO MATI DALAM KEADAAN TERJELIR LIDAH
    SAMPAI KEPARAS DADA...

    BalasPadam


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin