Isnin, 13 September 2010

POLIS DI RAJA MALAYSIA PERLU BERSIKAP BERHEMAH KEPADA MASYARAKAT AMNYA.

Saya sebagai rakyat malaysia tidak berpuas hati atas sikap pihak polis yang biadab dari segi percakapan,bahasa.Walaupun saya bekas askar wataniah saya menghormati juga orang terutamanya di kalangan masyarakat dari segi bangsa dan warna kulit .Sepatutnya polis perlu berhemah kepada masyarakat dan ibaratkan jangan berlagak sombong.Bahasa yang di cakap biarlah yang baik dan tidak menyakiti.Bahasa menunjukkan bangsa.Bagi saya polis tidak mempunyai dispilin berbanding dengan tentera.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin