Ahad, 24 Mac 2013

BANGSA CINA MEMANG KURANG AJAR SERTA TIDAK TAHU ADAT RESAM MASYARAKAT MELAYU


Tatkala majoriti rakyat Malaysia berasa sedih dengan insiden yang mengorbankan dua anggota VAT69 di Lahad Datu semalam, pembangkang terus-menerus berpolitik tanpa mempedulikan perasaan keluarga Allahyarham.

Jika semalam Tian Chua mengatakan apa yang berlaku di Lahad Datu adalah sandiwara UMNO untuk melengahkan PRU13. Pendek kata pembangkang di Malaysia memegang satu prinsip, apa yang berlaku di negara adalah konspirasi UMNO/BN.

Hari ini rakyat Malaysia sekali lagi terkilan dan marah dengan kejian yang dibuat oleh  lelaki cina bernama Jonathan Lim yang berasal dari Melaka dan menetap di Singapura.

Jonathan Lin menulis di ruangan komen laman Facebook :
"Padan muka menteri dalam negeri Hisham, nak pi hisap dulu si penggenas sulu itu, tak berani mengambil tindakan sewajarnya, akibatnya dua polis anjing umno mampus....kedaulatan malaysia tergadai sewenang-wenangnya oleh bn umno....baguslah, masih nak sokong lagi kerajaan dayus macam ini."
6 tahun PAS berbaik-baik dengan DAP, inilah hasil yang kita dapat lihat hari ini....

Kita wajar ucapkan tahniah di atas kejayaan orang-orang Melayu dalam pembangkang terutama sekali PAS kerana berjaya mendidik cina chauvanist menjadi semakin besar kepala!

Kalau dah babi tu tetap babi!

Takkan jadi kambing atau kuda!

Pendek kata babi tetap haram dan memang tak boleh bagi muka!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin