Ahad, 12 Februari 2012

MENAIKKAN TARAF PEMBANGUNAN DI BUKIT KAYU HITAM KEDAH SEBELUM MENCAPAI 2020

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai ingin memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya menaikkan taraf pembangunan di Bukit Kayu Hitam kedah seperti di jitra dan changlun dengan pembangunan yang pesat.Kebanyakkan semua yang berkerja di bukit kayu hitam turun ke changloon,Justeru itu saya minta kepada kerajaan malaysia supaya menaikkan taraf pembangunan seperti supermarket,tnb,telekom, klinik,bank dan lain-lain lagi.Apa yang saya lihat sekarang iaitu balai bomba,polis,kem tentera dan sekolah ada kecuali bank,kedai motor dan lain-lain lagi.Saya minta kepada kerajaan malaysia terutamanya Perdana Menteri Malaysia Y.A.B Dato Sri Najib supaya mengambil perhatian menaikan taraf pembangunan di Bukit Kayu Hitam,Kedah.Saya harap agar kerajaan malaysia dapat mengambil perhatian sebelum menjelang 2020 negeri kedah sebagai negeri yang maju dan pesat yang bersempadan dengan negara thailand.Saya berasa kasihan kepada penduduk yang tinggal di bukit kayu hitam setiap hari pergi ke pekan changloon mengambil duit dan sebagainya.Saya berharap agar kerajaan malaysia dapat menaikkan taraf pembangunan di bukit kayu hitam sebagai bandar atau pekan yang maju dan pesat seperti jitra dan changloon.Saya harap agar kerajaan malaysia dapat mengambil perhatian dari hati suara rakyat negeri kedah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin