Khamis, 13 Mei 2010

ADAKAN HUKUM HUDUD DI MALAYSIA

Saya sebagai umat islam memberi cadangan kepada pihak yang berwajib supaya adakan hukum hudud di malaysia,walaupun negara malaysia adalah salah satu agama rasmi,ini tidak nama sahaja malaysia sebagai negara islam tapi di ibaratkan seperti negara yang bukan islam dengan adanya maksiat dan hiburan dan tidak mengadakan hukum hudud di malaysia.Kebanyakkan anak-anak gadis kita sekarang tidak tahu tentang hukum islam seperti membuang bayi,dan tidak takut dosa pahala.Bagi pandangan saya sekiranya ada hukum hudud di malaysia kebanyakkan anak-anak gadis kita tidak berani membuat maksiat serta takut sekiranya melakukan maksiat akan di kenakan hukuman islam.Hukum hudud ini telah pun wujud di mekah arab saudi pada zaman Nabi Muhammaad S.A.W.Sebagai negara islam wajib ada hukum hudud di malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin