Khamis, 20 Mei 2010

RAKYAT MALAYSIA MEMANG KURANG AJAR DAN TIDAK MEMPUNYAI ADAT.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin meluahkan kepada anda semua rakyat malaysia memang kurang ajar dan tidak mempunyai adat serta bahasa,Kita sebagai rakyat malaysia mempunyai bahasa yang baik semasa pertuturan.Baru-baru ini polis bercakap dengan saya bahasa yang boleh menyinggungkan perasaan sekurang-kurangnya bercakap bahasa yang sopan,ini tidak cakap kurang ajar hang nak pi mana? begini ke sikap rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin