Khamis, 27 Mei 2010

SEBAGAI RAKYAT THAI MALAYSIA MEMBERI SOKONGAN KEPADA PERDANA MENTERI THAILAND.

Saya sebagai rakyat thai malaysia memberi sokongan kepada perdana menteri thailand Abhisit semoga dapat menjalankan tanggungjawab dengan sempurna,Bagi saya Abhisit harus memperketatkan lagi undang-undang supaya baju merah tidak dapat memberontak di kawasan sekitar bangkok.Bagi pandangan saya Abhisit harus memberanikan diri,sepatutnya pihak kerajaan thai dari dulu lagi jangan beri peluang langsung untuk membuat satu demostrasi kerana menyebabkan kerugian,harta benda rosak dan sebagainya,bangsa cina harus di beri nama cina seperti di malaysia cina dan india tidak di tukar dengan nama melayu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin